Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Wodociągi i Kanalizacja Trzyciąż Spółka z o. o.

Reklamacja wskazań wodomierza

 

 

REKLAMACJA WSKAZAŃ WODOMIERZA

 

 

W przypadku, kiedy Odbiorca nie zgadza się ze wskazaniami wodomierza głównego może wystąpić do Przedsiębiorstwa z wnioskiem o jego sprawdzenie.

Odbiorca usług może złożyć reklamację za ostatnią fakturę. Reklamacja musi zostać złożona w okresie jednego miesiąca od czasu wystawienia faktury.

Złożenie reklamacji nie zwalnia Odbiorcy usług z obowiązku terminowego uregulowania należności wynikającej z reklamowanej faktury.

Przebieg procesu reklamacji wskazań wodomierza głównego jest następujący:

  1. Odbiorca składa pisemny wniosek o sprawdzenie prawidłowości wskazań wodomierza głównego - druk do pobrania na stronie internetowej www.wiktrzyciaz.pl lub w siedzibie Spółki przy ul. Leśna 4 w Trzyciążu - ,,zlecenie ekspertyzy wodomierza”.
  2. Spółka dokonuje wymiany wodomierza głównego na posesji Odbiorcy.
  3. Spółka zleca sprawdzenie prawidłowości wskazań wodomierza głównego, zdemontowanego u Odbiorcy, uprawnionemu organowi, w terminie 30 dni od daty demontażu wodomierza u Odbiorcy.
  4. Po wykonaniu ekspertyzy przez uprawniony organ Spółka otrzymuje świadectwo z wynikiem kontroli.
  5. W przypadku, gdy w wydanym świadectwie ekspertyzy, wskazane jest,
    że wskazania wodomierza głównego są prawidłowe i nie odbiegają od normy, koszty jego sprawdzenia pokrywa Odbiorca usług, zgodnie
    z obowiązującym cennikiem usług wykonywanych przez WiK Trzyciąż.
  6. W przypadku, gdy wydane świadectwo ekspertyzy stwierdza nieprawidłowości wskazań wodomierza głównego Odbiorcy usług wystawiona zostanie faktura korygująca.

 

Wystawienie faktury za sprawdzenie wodomierza lub faktury korekty kończy proces reklamacyjny.

 

 

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarium

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Imieniny